لنت ترمز چرخ عقب نیسان کفشکی

لنت ترمز چرخ عقب نیسان کفشکی

لنت ترمز بخشی از سیستم ترمز خودرو به شمار می آید که با ایجاد اصطکاک با دیسک یا کاسه ترمز موجب کاهش سرعت و گرفتن شتاب منفی خودرو می گردد.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۷,۵۰۰,۰۰۰ ریال
۶,۹۷۵,۰۰۰ ریال

لنت ترمز چرخ جلو نیسان

لنت ترمز یکی دیگر از قطعات پرکاربرد و بسیار مهم خودرو محسوب می شود و در دسته لوازم چرخ و ترمز خودرو قرار می گیرد، که وجود آن برای خودرو حیاتی بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

لنت ترمز بخشی از سیستم ترمز خودرو به شمار می آید که با ایجاد اصطکاک با دیسک یا کاسه ترمز موجب کاهش سرعت و شتاب منفی خودرو می گردد. قطعه فوق موظف است نیروی اصطکاکی مناسب تولید و از این طریق انرژی جنبشی چرخ را که تحت تاثیر نیروی موتور عمل می کند بازستاند و آن را به انرژی حرارتی مبدل نماید و سپس انرژی حرارتی را پخش کند. لنت با این روش اتومبیل را از حرکت متوقف و یا از میزان سرعت خودرو می کاهد.

لنت ها دارای ظاهر متفاوتی هستند و تولیدکنندگان مختلف به منظور کاهش صدا، بهبود در عمل ترمزگیری و سازگاری مطلوب با دیسک چرخ، لنت ها را با ویژگی های ظاهری مختلف تولید می کنند. اکثر لنت ها دارای قطعه ای از جنس فلز نرم هستند که به هنگام اتمام لنت قطعه فلزی با دیسک درگیر شده و تولید صدا می کند و بدین شکل راننده را از تمام شدن عمر لنت آگاه می سازد و از آسیب دیسک جلوگیری به عمل می آورد.

تمامی لنت ها براساس استاندارد ملی کلیه مراحل تست های سایش، برش، چسبندگی و سختی را پشت سر می گذرانند تا کیفیت و عملکرد مطلوب و قابل قبولی داشته باشند.

تعویض لنت ترمز نیسان

  • شنیدن صدای سوت از لنت برای طولانی مدت
  • صدای خرخر که از تماس قطعه فلزی بالای لنت با روتر می باشد
  • انحراف خودرو به یک سمت هنگام ترمز
  • لرزیدن پدال در هنگام ترمز در سیستم ترمز عادی

زمان تعویض لنت ترمز بستگی به کیفیت و مواد اولیه استفاده شده و شرایط استفاده دارد ولی زمان تقریبی بین 35  تا 40 هزار کیلومتر و یا زمانی که 80درصد از لنت را استفاده کرده ایدمی باشد.

میتوان با دنبال کردن علائم بالا این قطعه را در زمان مناسب تعویض نمایید تا از آسیب های بعدی جلوگیری کنید.

ویژگی محصول لنت ترمز نیسان فایتون قطعه

  1. تولید شده براساس استاندارد ملی
  2. استفاده از مواد درجه ۱
  3. استحکام بالا
  4. گارانتی تعویض کالا
  5. قیمت مناسب

خوب است بدانید هرگونه نقص در دیسک چرخ برروی لنت تاثیر مخرب دارد. از این رو بهتر است از سالم بودن دیسک چرخ مطمئن گردید.


شرکت بازرگانی فایتون قطعه با هدف تهیه و توزیع قطعات یدکی خودروهای مجموعه سایپا و ایران خودرو تاکنون سعی کرده است تا محصولاتی با کیفیت و مطابق با استاندارد ملی تولید نماید و با حذف واسطه ها محصولات خود را با قیمتی کمتر از قیمت بازار در اختیار مصرف کنندگان خود قرار دهد.

برند فایتون
کشور تولید کننده ایران
گارانتی 1 سال
وزن 5500 گرم
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند