گردگیر کمک جلو پراید

گردگیر کمک جلو پراید

گردگیر کمک جلو پراید از جنس لاستیک با کیفیت ساخته شده و دارای حالت کشسانی است از این رو در برابر فشار بالا، گرما و ضربه از مقاومت مطلوبی برخوردار است.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۳۳۰,۰۰۰ ریال
۲۹۰,۴۰۰ ریال

گردگیر کمک جلو پراید

گردگیرها قطعات بسیار مهم و کاربردی برای خودروها محسوب می شوند. به طور کلی وظیفه گردگیرها محافظت از قطعات داخلی در برابر نفود عواملی چون ریزگردها، مایعات و به طور کل گردهای موجود در هوا می باشد. تمامی قطعاتی که روغن کاری و یا گیریس کاری شده اند دارای یکی از انواع گردگیرها هستند. علاوه براین گردگیرها از خروج مواد روان کننده داخل قطعات همانند روغن به بیرون جلوگیری می کنند. این قطعه در دسته بندی لوازم جلوبندی خودرو قرار دارد.

وظیفه گردگیر کمک جلو

گردگیر کمک جلو که روی کمک فنر جلوی خودرو تعبیه می شود، وظیفه پوشش دهی کمک فنر خودرو را برعهده دارد و همان طور که ذکر شد همانند نوعی محافظ از ورود ریزگردهای موجود در هوا و مایعات به داخل کمک خودرو جلوگیری به عمل می آورد. گردگیر فوق از جنس لاستیک ساخته شده و دارای حالت کشسانی است از این رو در برابر فشار بالا، گرما و ضربه از مقاومت مطلوبی برخوردار است.

علائم خرابی گردگیر

از نشانه های خرابی گردگیر می توان به خشک شدن، پارگی و یا ترک خوردن قطعه اشاره نمود. وجود علائم فوق در گردگیر می تواند سبب اختلال در عملکرد کمک فنر خودرو گردد و در نهایت خرابی کمک فنر را به همراه داشته باشد. خرابی گردگیر می تواند به قطعات مربوط به خود صدمه وارد کند، بنابراین استفاده از محصولی با کیفیت و مرغوب در هنگام تعویض گردگیر توصیه می شود.

نکته

بهتر است به هنگام تعویض گردگیر کمک جلو از سالم بودن کمک فنر جلو خودرو اطمینان حاصل کنید و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید.

ویژگی محصول

از ویژگی های مهم این محصول می توان به عدم پارگی و ترکیدگی زود هنگام در زمان استفاده روی کمک فنر و همچنین سازگار بودن با شرایط محیطی مختلف اشاره کرد. از دیگر ویژگی های مهم گردگیر کمک عقب، مقاومت بالا در برابر ورود مایعات و گرد و غبار به درون بازویی کمک فنر است.

شرکت بازرگانی فایتون قطعه با هدف تهیه و توزیع قطعات یدکی خودروهای مجموعه سایپا و ایرانخودرو تاکنون سعی کرده است تا محصولاتی با کیفیت و مطابق با استاندارد ملی تولید نماید و با حذف واسطه ها محصولات خود را با قیمتی کمتر از قیمت بازار در اختیار مصرف کنندگان خود قرار دهد.

برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
تعداد در کارتن 50 عدد
وزن 180 گرم
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند