PhaetonGhateh

کاسه نمد چرخ جلو پراید ساده A

کاسه نمد چرخ جلو پراید در کنار بلبرینگ چرخ جلو و برروی سگ دست به سمت خارج نصب می گردد به عنوان نوعی درپوش برای جلوگیری از خارج شدن مواد روان کننده داخل بلبرینگ عمل می کند.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۲۵۵,۰۰۰ ریال
۲۱۶,۷۵۰ ریال

کاسه نمدها از اجزای بسیار کاربردی برای خودرو به حساب می آیند که از  واشر، فنر، نمد فشرده تشکیل می گردند. کاسه نمدها نقش حیاتی را در خودرو ایفا می کنند که عدم وجود و یا خرابی آنها سبب آسیب رسیدن به دیگر قطعات جانبی خودرو می شود. جنس کاسه نمدها از مواد پلاستیکی و فلزات تشکیل شده اند تا در برابر گرما، فشار بالا و شرایط مختلف محیط، مقاومت بالایی داشته و تحت تاثیر عوامل فوق در اثر کارکرد طولانی مدت دچار خرابی نگردند.

به طور کلی میتوان گفت هر قطعه ای در خودرو که با روغن در ارتباط باشد و یا هر قسمتی که دارای نیروی چرخشی باشد یکی از انواع کاسه نمدها را در خود دارد. محل قرارگیری کاسه نمد چرخ جلو پراید در قسمت جلویی و در محل بازویی چرخ خودرو تعبیه شده است و جزو قطعات مهم و پرکاربرد خودرو به شمار می آید. کاسه نمد چرخ جلو از ورود عواملی چون گرد و غبار، مایعات به داخل بلبرینگ چرخ جلوگیری می کند. این قطعه عملکردی شبیه واشر دارد. از آنجایی که کاسه نمد چرخ جلو بر روی سگ دست چرخ جلو خودرو تعبیه می شود و در اصطکاک مستقیم با بلبرینگ چرخ جلو قرار دارد، بهتر است از قطعه ای با کیفیت و مرغوب استفاده نمایید. 

همان طور که گفته شد به دلیل آنکه کاسه نمد چرخ جلو پراید در کنار بلبرینگ چرخ جلو و برروی سگ دست به سمت خارج نصب می گردد به عنوان نوعی درپوش برای جلوگیری از خارج شدن مواد روان کننده داخل بلبرینگ عمل می کند.

ویژگی های محصول

  1. استفاده از مواد اولیه درجه ۱
  2. مقاومت بالا در شرایط مختلف
  3. طول عمر بیشتر
  4. گارانتی کالا
  5. قیمت مناسب

نکته

ضروری است هنگام تعویض کاسه نمدها از سالم بودن بلبرینگ چرخ جلو اطمینان حاصل نمایید و در صورت لزوم آنرا تعویض کنید.

برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
وزن 23 گرم
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند