تصویر کاسه نمد پلوس کوچک پژو405 A

کاسه نمد پلوس کوچک پژو405 A

کاسه نمد پلوس کوچک پژو405 به دلیل دارا بودن ویژگی هایی از جمله دوام بالا، مواد اولیه درجه ۱، انعطاف پذیری مناسب، انجام تست آب بندی قطعه محصولی با عملکرد موثر و رضایت بخش است.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۳۱۰,۰۰۰ ریال
۲۶۳,۵۰۰ ریال

کاسه نمدها از اجزای بسیار کاربردی و مهم در خودرو به حساب می آیند که از واشر، فنر و نمد فشرده تشکیل شده اند. فنر موجود در کاسه نمد به دلیل ایجاد حالت کشسانی از نشت سیال در آن ممانعت می کند. به طور کلی جداسازی و آب بندی دو قطعه که دارای حرکت دورانی و یا در حالت ساکن هستند از وظایف کاسه نمد به شمار می آید. علاوه براین کاسه نمد از نفوذ عواملی چون گرد و غبار، نشت روغن به خارج جلوگیری می کند. کاسه نمدها کاربرد زیادی دارند و هر قطعه ای در خودرو که با روغن در ارتباط باشد و یا دارای نیروی چرخشی باشد یکی از انواع کاسه نمدها را داراست.

کاسه نمد از مواد پلاستیکی و فلزات تشکیل شده است تا در مقابل دما، فشار بالا، محیط های شیمیایی و اسیدی و... از مقاومت بالایی برخوردار بوده و تحت تاثیر عوامل فوق قرار نگرفته و دچار فرسودگی نشود.

طول عمر کاسه نمدها متناسب به جنسی که دارا هستند و مدت زمانی که استفاده می شوند بستگی دارد. انتخاب صحیح کاسه نمد متناسب با هر قسمت و نحوه قرارگیری آن در جای خود به طور صحیح سبب افزایش عمر مفید این قطعه می شود.

عوامل خرابی کاسه نمد

  1. عدم روغن کافی در دیفرانسیل
  2. ساییدگی قطعه
  3. خرابی واشرهای لاستیکی و خارج شدن از حالت اولیه شان
  4. آسیب چرخ دنده
  5. استفاده از کاسه نمد نامرغوب
  6. عدم قرارگیری قطعه در محل خود

ویژگی محصول

  1. مقاومت بالا در برابر دما، فشار بالا، تماس با مواد شیمیایی
  2. مواد اولیه درجه ۱
  3. انعطاف پذیری مناسب
  4. انجام تست آب بندی قطعه
  5. خاصیت جذب بالا
  6. پر کردن مطلوب درزها و منافذ باز

درباره تولید کننده

تولید قطعات خودرویی استاندارد و با کیفیت از اهداف اصلی شرکت فایتون قطعه بوده و تاکنون سعی کرده است با تولید محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب انتظار مشتریان خود را تامین نماید.

 

برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
وزن 28 گرم
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند