تصویر کابل کیلومتر پراید انژکتور

کابل کیلومتر پراید انژکتور

کابل کیلومتر مناسب پراید انژکتور محصولی ساخته شده از مواد اولیه درجه یک که به دلیل ویژگی های مطلوب از جمله قیمت مناسب، دوام و استحکام بالا انتخاب ایده آلی است.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۶۵۰,۰۰۰ ریال
۵۷۲,۰۰۰ ریال

کابل کیلومتر از دیگر لوازم یدکی بسیار مهم و پرکاربرد بوده که وجود آن برای هر خودرویی ضروری است. کابل کیلومتر از یک سمت به گیربکس و از سمت دیگر به سرعت سنج متصل است. این قطعه وظیفه اصلی نمایش میزان سرعت خودرو را برعهده دارد.

کابل کیلومتر میزان سرعت خودرو را با چرخش درون سیم و هدایت این چرخش به پشت آمپر انجام می دهد. محصول فوق از سیمی با جنس مخصوص ساخته شده که در دو سمت آن زائده هایی تعبیه شده است تا بتوان از طریق آن ها قطعه را نصب کرد. سیم فوق درون محفظه ای خاص که از جنس پلاستیکی تشکیل شده است قرار دارد. محفظه مانع از نفوذ عواملی چون مایعات، گرد و خاک به درون سیم می شود و از آن محافظت می کند.

کابل کیلومتر نقش بسیار مهمی در خودرو ایفا می کند، چرا که با آگاه کردن راننده از میزان سرعت خودرو در رانندگی با سرعت مطمئن نقش مهمی دارد و به راننده کمک شایانی خواهد کرد.

علائم خرابی

عدم نمایش سرعت خودرو در پشت آمپر از علائم نشان دهنده خرابی کابل کیلومتر خواهد بود.

توصیه می شود به محض خرابی کابل کیلومتر فورا نسبت به رفع مشکل اقدام و از آسیب های احتمالی جلوگیری نمایید.

ویژگی های محصول

  1. کیفیت مطلوب
  2. مقاومت و دوام بالا
  3. طول عمر بیشتر
  4. قیمت مناسب
  5. گارانتی محصول

چرا فایتون قطعه

شرکت فایتون قطعه با تجربه چندین ساله در ارائه انواع قطعات یدکی خودرو تاکنون سعی کرده است محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت پایین تر از قیمت بازار در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

 

 

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند