لاستیک تعادل پراید

لاستیک تعادل پراید(4عددی)

لاستیک تعادل پراید در ایجاد و حفظ تعادل خودرو اهمیت بسزایی دارد و خرابی یا عملکرد نادرست آن در تعادل خودرو خلل ایجاد می کند و موجب کشیده شدن فرمان خودرو می شود.

زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۲۴۰,۰۰۰ ریال
۲۱۶,۰۰۰ ریال

لاستیک تعادل پراید

بوش های لاستیکی قطعاتی از جنس لاستیک طبیعی بوده و برای ایجاد اتصال بین قطعات متحرک در سیستم تعلیق  خودرو استفاده می شوند.

لاستیک تعادل یا به اصطلاح بوش تعادل در ایجاد و حفظ تعادل خودرو اهمیت بسزایی دارد و خرابی یا عملکرد نادرست آن در تعادل خودرو خلل ایجاد می کند و موجب کشیده شدن فرمان خودرو می شود.

محل قرارگیری لاستیک تعادل در قسمت های انتهایی دو میل تعادل در قسمت پایینی چرخ جلو می باشد.میل تعادل در حفظ تعادل و هدایت صحیح خودرو در پیچ ها و پستی و بلندی های جادهنقش مهمی رادارد و وجود لاستیک تعادل با کیفیت به انجام صحیح این وظیفه کمک بسزایی می نماید.

خرابی لاستیک تعادل

از نشانه های خرابی لاستیک تعادل می توان به ترک خوردگی، پوسیدگی و یا خشک شدن غیر طبیعی آن اشاره کرد. جنس و ابعاد لاستیک تعادل در عملکرد موثر آن نقش بسیار مهمی دارد و هرگونه نقصی در لاستیک تعادل موجب کارکرد نادرست خودرو خواهد شد.

بهتر است در سرویس های دوره ای و خصوصا فصول سرد سال لاستیک تعادل مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید.

شرکت بازرگانی فایتون قطعه با هدف تهیه و توزیع قطعات یدکی خودروهای مجموعه سایپا و ایرانخودرو تاکنون سعی کرده است تا محصولاتی با کیفیت و مطابق با استاندارد ملی تولید نماید و با حذف واسطه ها محصولات خود را با قیمتی کمتر از قیمت بازار در اختیار مصرف کنندگان خود قرار دهد.

برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
تعداد در کارتن 200 عدد
وزن 120 گرم
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند