تصویر قفل میکانیکی صندوق عقب پژو405 ضد سرقت

قفل میکانیکی صندوق عقب پژو405 ضد سرقت

قفل صندوق عقب پژو405 ضد سرقت بوده و از جنس آهن مقاوم ساخته شده است، از این رو در برابر فشار و ضربات شدید از مقاومت مطلوب برخوردار است.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۶۰۰,۰۰۰ ریال
۵۲۲,۰۰۰ ریال

قفل صندوق عقب از جمله قطعات کاربردی ومفید برای خودرو به شمار می آید. قفل صندوق خودرو همان طور که از نامش پیداست وظیفه قفل کردن و جلوگیری از بازشدن درب صندوق خودرو را برعهده دارد. از این قطعه به منظور محافظت از محتویات داخل صندوق عقب و بیرون ریختن آن و همچنین جلوگیری از باز شدن درب صندوق در هنگام رانندگی که میتواند خطر آفرین باشد، استفاده می گردد. قطعه فوق که در قسمت زیرین درب صندوق نصب می شود به عنوان نوعی محافظ عمل می کند و در افزایش ایمنی خودرو نقش بسزایی ایفا می کند.

قفل صندوق عقب فوق از جنس آهن مقاوم ساخته شده است، از این رو در برابر فشار و ضربات شدید از مقاومت مطلوب برخوردار است. قفل صندوق خودرو امکان باز و بسته شدن راحت درب صندوق عقب را فراهم می کند و در قفل شدن بهتر درب صندوق و جلوگیری از باز شدن آن در شرایط مختلف و قرار گرفتن تحت فشار زیاد، کمک شایانی می کند. به طور کل این قطعه در ثابت نگه داشتن درب صندوق بسیار مفید و کاربردی است. قطعه فوق از طریق زبانه تعبیه شده روی آن، عمل قفل صندوق را انجام می دهد.

ویژگی محصول

  1. کیفیت مطلوب
  2. استحکام و مقاومت بالا
  3. طول عمر بیشتر
  4. دارای گارانتی تعویض کالا
  5. قیمت مناسب
برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند