طبق ال90

طبق L90 چپ (24ماه گارانتی)

طبق L90 به دلیل محل قرارگیری خود و جایگاه مهمی که در خودرو دارد از فولاد آبکاری شده ساخته شده است و در برابر نیروی زیاد و ضربه های شدید، فشار بالا از مقاومت مطلوبی برخوردار بوده و در اثر کارکرد طولانی مدت دوام لازم را دارد.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال
۳,۶۰۰,۰۰۰ ریال

طبق ال90

همان طور که میدانید سیستم تعلیق مهمترین بخش خودرو محسوب می شود که از سیبک، فنر، کمک فنرها تشکیل شده است. وظیفه اصلی سیستم تعلیق، اتصال بدنه و چرخ با یکدیگر و عملکرد صحیح حرکت خودرو از جمله هدایت، شتاب آن و همچنین ترمز خودرو را بر عهده دارد.

طبق خودرو قطعه ای از جنس فولاد است که از طریق بوش های محوری متصل به خود، از یک سمت به قطعات متحرک سیستم تعلیق و از طرف دیگر به شاسی خودرو متصل می شود و وظیفه ارتباط شاسی به قطعات سیستم تعلیق را انجام می دهد. با توجه به نوع سیستم تعلیق هر خودرو از طبق های متفاوت استفاده می شود.

به طور کلی می توان گفت طبق ها از وارد آمدن ضربه، نیرو و فشار به خودرو ممانعت به عمل می آورند. ضربه هایی که از طریق ناهمواری های جاده ای به خودرو وارد می شوند به شاسی خودرو منتقل شده و در آنجا خنثی می شوند و از تاثیر ضربه ها کاسته می شود. طبق به دلیل حفظ کنترل و پایداری خودرو نقش بسزایی دارد و به راننده در هنگام رانندگی کمک شایانی می کند.

بدیهی است که طبق ها به دلیل محل قرارگیری خود و جایگاه مهمی که در خودرو دارا هستند از فولاد آبکاری شده ساخته شده اند. بدین ترتیب در برابر نیروی زیاد و ضربه های شدید، فشار بالا از مقاومت مطلوبی برخوردار هستند و در اثر کارکرد طولانی مدت دوام لازم را دارند.

نشانه های خرابی طبق

  1. ایجاد صدای اضافی به هنگام حرکت
  2. انحراف شدید زوایای کمبر و کستر چرخ ها
  3. کج شدن طبق
  4. پارگی گردگیر سیبک یا اشکال در ساختار آن

بوش طبق لاستیکی بکار رفته در طبق بر روی دوام و عملکرد بهینه آن تاثیر گذار است. از آنجایی که طبق جزو قطعات مهم سیستم تعلیق خودرو محسوب می شود عدم عملکرد صحیح آن می تواند آسیب های مالی یا جانی در برداشته باشد. توصیه می شود در سرویس های دوره ای به بررسی وضعیت قطعه اقدام کنید و از بروز خسارات احتمالی جلوگیری نمایید.

نکته

بررسی وضعیت بوش ها از لحاظ پارگی و یا لهیدگی برای اطمینان از عملکرد صحیح طبق توصیه می شود. در بعضی موارد اشکال در ساختار گردگیر و یا خرابی آن سبب بروز اختلال در عملکرد طبق خواهد شد.

شرکت بازرگانی فایتون قطعه با هدف تهیه و توزیع قطعات یدکی خودروهای مجموعه سایپا و ایرانخودرو تاکنون سعی کرده است تا محصولاتی با کیفیت و مطابق با استاندارد ملی تولید نماید و با حذف واسطه ها محصولات خود را با قیمتی کمتر از قیمت بازار در اختیار مصرف کنندگان خود قرار دهد.

برای مقایسه و بررسی کالا های مربوط به جلوبندی خودرو بر روی لینک زیر کلیک کنید. 

**لیست قیمت لوازم جلوبندی ** 

برند فایتون
گارانتی 2سال
کشور تولید کننده ایران
وزن 2000 گرم
تعداد در کارتن 6
تعداد در بسته 2
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند