تصویر رله فن پراید انژکتور ضد آب

رله فن پراید انژکتور ضد آب

رله فن مناسب پراید انژکتور جزو لوازم یدکی مهم و کاربردی خودرو محسوب می شود. رله فن به دلیل جایگاه و کارکردی که دارد از جنس کاملا ضد آب ساخته شده است.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۵۹۰,۰۰۰ ریال
۵۱۳,۳۰۰ ریال

می توان گفت رله ها برخلاف ظاهر ساده ای که دارند نقش بسیار مهمی را در خودرو ایفا می کنند و جزو لوازم یدکی مهم و کاربردی برای خودرو محسوب می شوند. رله فن به دلیل جایگاه و کارکردی که دارد در یکنواخت سازی، کنترل و بالا بردن میزان جریان برق ورودی به فن خودرو نقش مهمی ایفا می کند.

رله فن که از سیم پیچی مخصوص همراه با پایه های ورودی و خروجی برق ساخته شده است، وظیفه کنترل جریان برقی فن خودرو را بر عهده دارد. این قطعه در بخش جلویی خودرو و در محفظه موتور، در نزدیکی فن تعبیه شده است. روکش یا قاب در نظر گرفته شده برای رله فن در برابر ورود آب، گرد و خاک مقاوم بوده و مانع از ورود چنین عواملی می شود.

استفاده از رله در قطعات پر مصرف برقی خودرو که دارای میزان برق مصرفی با شدت جریان بالا هستند کاربردی است. نقش رله فن در عملکرد موتور فن خودرو به دلیل بالابردن شدت جریان برق بسیار حائز اهمیت است. عملکرد صحیح رله فن در میزان چرخش موتور فن تاثیر گذار بوده و سبب کارایی مناسب و بهتر سیستم فن و خنک کننده خودرو خواهد شد.

قطع و وصل کردن به هنگام جریان برق از ویژگی های حائز اهمیت در این قطعه است که می بایست به آن دقت شود. علاوه براین داغ نشدن رله در حین کارکرد نیز قابل توجه است.

سالم بودن و عملکرد صحیح رله در کارکرد موتور خودرو اهمیت بسزایی دارد. بهتر است از سالم بودن سوکت برق ورودی-خروجی از رله اطمینان حاصل نمایید و از بروز اختلال در قطعه جلوگیری نمایید.

ویژگی های محصول

  1. کیفیت مطلوب
  2. طول عمر بالا
  3. گارانتی کالا
  4. قیمت مناسب
برند فایتون
گارانتی 1 سال
تعداد در بسته 10
کشور تولید کننده ایران
تعداد در کارتن 100 عدد
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند