phaetonghate

دستگیره درب بازکن بیرون تیبا چپ (شرکتی)

دستگیره درب بازکن بیرون مناسب تیبا دارای ویژگی هایی از جمله استحکام و دوام بالا، خاصیت کشسانی، گارانتی تعویض کالا و قیمت مناسب است.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۴۳۰,۰۰۰ ریال
۳۸۷,۰۰۰ ریال

دستگیره درب بازکن از جمله قطعات پرمصرف و پرکاربرد برای خودرو به شمار می رود که روی بدنه داخلی خودرو نصب و با تجهیزات جانبی داخل درب مرتبط می گردد و در باز کردن درب خودرو نقش اصلی را ایفا می کند. محصول فوق از پلاستیک فشرده تشکیل شده است و کاملا در برابر ضربات شدید مقاوم است. دستگیره درب ها با توجه به نوع خودرو دارای طرح و اشکال مخصوص به خود هستند و هر خودرو می بایست از محصول مطابق با نوع خودروی خود استفاده نماید و امکان جایگزینی با نمونه دیگر خودروها امکان پذیر نمی باشد. 

دستگیره درب ها ممکن است بر اثر استفاده طولانی مدت دچار شکستگی و یا آسیب شوند. توصیه می شود به هنگام تعویض از نمونه های اصلی به جای نمونه های متفرقه استفاده نمایید تا با مشکلاتی از قبیل عدم جایگزینی مناسب قطعه، کیفیت پایین رنگ و جنس قطعه مواجه نشوید. 

محصول فوق کیفیتی بسیار مطلوب و رضایت کننده دارد. فنرهای به کار رفته در محصول با کروم و نیکل، آبکاری شده است تا از مقاومت لازم در برابر رطوبت برخوردار باشد و به مرور زمان دچار  زنگ زدکی نگردد و در کارکرد مداوم حالت کشسانی خود را از دست ندهد.

ویژگی محصول

  1. کیفیت مطلوب
  2. تولید شده از مواد اولیه مرغوب
  3. استحکام و دوام بالا
  4. دارای خاصیت کشسانی
  5. گارانتی تعویض کالا
  6. قیمت مناسب
برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند