تصویر تیغه برف پاکن 16 ژله ای با آبپاش

تیغه برف پاکن 16 ژله ای با آبپاش

تیغه برف پاکن ژله ای محصولی ساخته شده از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت بالا که به دلیل دوام مناسبی که دارد در برابر ضربه مقاوم بوده و از طول عمر بیشتری برخوردار است.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
۴۵۰,۰۰۰ ریال

تیغه برف پاک کن جزو لوازم ضروری و مفید خودرو به شمار می رود. می توان گفت تیغه برف پاک کن به لحاظ حفظ ایمنی نقش بسیار مهمی در خودرو دارد. به منظور فراهم آوردن دید بهتر راننده نسبت به محیط پیرامون خود، شیشه هایی برای خودرو تعبیه شده است. برای پاکسازی و تمیز نمودن شیشه جلو و عقب خودرو و فراهم سازی دید واضح و حفظ ایمنی خودرو در هنگام حرکت در شرایط مختلف آب و هوایی، سیستم برف پاک کن در نظر گرفته شده است. سیستم برف پاک کن وظیفه تمیز نمودن شیشه خودرو از کثیفی های موجود بر روی شیشه را بر عهده دارد و شفافیت و دید واضحی از محیط پیرامون خودرو برای راننده فراهم می آورد و از این لحاظ در هنگام رانندگی به راننده کمک شایانی می کند. 

می توان گفت سیستم برف پاک کن خودروهای قدیمی دارای کارایی و عملکرد ساده ای بود اما با گذشت زمان و بر مبنای نیاز رانندگان، سیستم برف پاک کن خودروها پیشرفته تر شد. برف پاک کن خودرو از اجزای خاصی تشکیل شده است و موتور آن، نیروی لازم را برای به حرکت در آوردن مکانیسم برف پاک کن تولید می کند. گفتنی است نیروی موتور برف پاک کن از طریق باتری و برق خودرو تامین و بوسیله اهرم به بازویی برف پاک کن منتقل می گردد.

تیغه برف پاک کن از لاستیکی با جنس مخصوص ساخته شده و بر روی بازویی نصب می شود و مهمترین وظیفه را در تمیز نمودن شیشه خودرو دارد. برخی از خودروها علاوه بر سیستم برف پاک کن جلویی خودرو از سیستم برف پاک کن عقبی نیز بهره می برند.

نقاط قوت

  1. کیفیت مطلوب
  2. کارایی و عملکرد مناسب و رضایت بخش
  3. دوام و استحکام بالا
  4. قیمت مناسب
برند فایتون
گارانتی 6ماه
تعداد در بسته 2
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند