تصویر توپی چرخ جلو پراید طرح جدید

توپی چرخ جلو پراید طرح جدید

توپی چرخ جلو پراید طرح جدید تولید شرکت فایتون قطعه بوده و به دلیل کیفیت بالای خود از گارانتی یکساله شرکت برخوردار است و با قیمت مناسبی به مصرف کنندگان ارائه می شود.

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۲,۲۵۰,۰۰۰ ریال
۲,۰۲۵,۰۰۰ ریال

توپی چرخ یکی از قطعاتی است که چرخ دور آن می چرخد. چرخ برروی توپی قرار می گیرد و بلبرینگ های آن در توپی قرار می گیرند. در برخی از خودروها سنسورهای سرعت نیز به توپی چرخ متصل می شوند. عدم وجود توپی باعث ایجاد اختلال در حرکت صحیح خودرو می شود. همچنین فرمان به درستی کار نمی کند. علاوه براین توپی چرخ سبب بروز مشکل در عملکرد سیستم تعلیق و ترمز خودرو می شود. اگر متوجه پایین رفتن بیش از حد پدال ترمز خودروی تان شده اید می بایست به بررسی عملکرد توپی چرخ اقدام نمایید. توپی چرخ جزو قطعاتی است که تشخیص خرابی آن نیازمند دقت بیشتری است. عملکرد صحیح توپی چرخ برای حفظ امنیت خودرو بسیار ضروری و حیاتی است. از این رو می بایست فورا مشکل را برطرف نمایید. از جمله خرابی توپی چرخ می توان به ایجاد صدای اضافی از چرخ ها، لرزش فرمان، عملکرد نامناسب ترمز خودرو، شکسته شدن بلبرینگ چرخ اشاره کرد. این علائم ممکن است در هنگام خرابی هریک از توپی ها بروز نماید. اگر از خرابی قطعه فوق اطمینان حاصل نمودید بهتر است هرچه سریعتر دلایل ایجاد مشکل را بیابید و نسبت به رفع آن اقدام کنید. چرا که خرابی این قطعه سبب عملکرد ضعیف سیستم ترمز و سیستم فرمان می گردد. گفتنی است که عبور از چاله ها و یا ناهمواری ها با سرعت بالا و به طور کلی وارد آمدن ضربه های شدید به چرخ ها سبب آسیب رساندن به توپی چرخ می شود. از آنجا که بلبرینگ و رولبرینگ توپی چرخ تمامی نیروهای وارده به سیستم چرخ را تحمل می کنند، تکرار پی در پی موارد فوق سبب گشادشدن محل قرارگیری بلبرینگ شده  و در نهایت سبب خرابی توپی چرخ می شود.

محصول فوق تولید شرکت فایتون قطعه بوده و به دلیل کیفیت بالای خود از گارانتی یکساله شرکت برخوردار است و با قیمت مناسبی به مصرف کنندگان ارائه می شود.

برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
وزن 1365 گرم
تعداد در بسته 2
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند