بلبرینگ ته شفت اولیه پراید

بلبرینگ ته شفت اولیه پراید2RS C3) 6304)

بلبرینگ ته شفت پراید

تولید کننده: GSK
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۱,۲۸۰,۰۰۰ ریال
۱,۲۱۶,۰۰۰ ریال

خرید بلبرینگ ته شفت اولیه پراید

بلبرینگ جزو یکی از قطعات پرکاربرد و بسیار مهم برای خودرو است. خودروها از کنار هم قرار گرفتن قطعات پیچیده و مختلفی تشکیل شده اند که هر کدام وظیفه مختص به خود را انجام می دهند و عملکرد ناقص هر یک از قطعات موجب اختلال در عملکرد کلی خودرو خواهد شد. بلبربنگ خودرو جزو یکی از این قطعات مهم بوده که سبب تسهیل در عملکرد قطعات ثابت و متحرک می گردد. 

بلبرینگ از دو قسمت اصلی تشکیل شده است؛ قسمت بیرونی بلبرینگ ثابت و بخش داخلی آن به صورت متحرک می باشد. این قطعه برمبنای عملکرد، نحوه قرارگیری و کاربرد در بخش های مختلف خودرو دارای ابعاد متفاوتی است. بلبرینگ برای قطعه ای که روی آن قرار می گیرد به عنوان نوعی نگهدارنده به شمار می رود.

گیربکس از چندین شفت اصلی تشکیل شده است که از مهمتربن آن ها میتوان به شفت بالا و پایین اشاره کرد. بلبرینگ ته شفت درون گیربکس قرار می گیرد و بر روی میل شفت گیربکس نصب می شود. شفت اصلی گیربکس همزمان با بلبرینگ ته شفت می چرخد. عملکرد بلبرینگ ته شفت در صحیح کارکردن گیربکس موثر است. بلبربنگ شفت به عنوان نوعی نگهدارنده شفت گیربکس عمل می کند. تعداد بلبرینگ مورد استفاده در گیربکس متفاوت است.

نقاط قوت

  1. کیفیت ساخت درجه یک
  2. تولید شده براساس استاندارد ملی
  3. مقاومت بالا
  4. گارانتی اصالت کالا
برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
وزن 100 گرم
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند