تصویر آینه سمند سنسوردار راست

آینه سمند سنسوردار راست

آینه برقی مناسب خودروی سمند تولید شده از مواد درجه یک همراه با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا در فروشگاه اینترنتی قطعات خودرویی فایتون قطعه

تولید کننده: فایتون قطعه
زمان تحویل: 1 الی 2 روز
قیمت: ۶,۷۰۰,۰۰۰ ریال
۶,۰۳۰,۰۰۰ ریال

آینه سمند سنسوردار راست

آینه های بغل اتومبیل مهمترین ابزار بصری در رانندگی محسوب می شوند و نقش اصلی آن ها نشان دادن فضای اطراف و موقعیت های مختلف به راننده است تا راننده بدین شکل بتواند از طریق آینه های خودرو بر روی مسیر در حال حرکت خود کنترل بهتری داشته باشد.

آینه های بغل خودرو ایمنی در رانندگی را افزایش می دهند و عمل رانندگی را برای رانندگان راحت تر می کنند و راننده بدین شکل می تواند با استفاده از آینه های اتومبیل اتفاقاتی را که در دیدرس او نیست و هر لحظه ممکن است پیش آید کنترل نماید و دید و کنترل کامل تری نسبت به اطراف خود داشته باشد.

بنابراین می توان گفت آینه ها عملکرد بسیار مهمی در رانندگی دارند و جزو یکی از مهمترین قطعات ضروری اتومبیل محسوب می شود و از وقوع آسیب های احتمالی جلوگیری می کنند. آینه بغل اتومبیل غالبا حالت منحنی شکل دارند بنابراین قادرند موقعیت های بیشتری از محیط پیرامون را به راننده برای کنترل بهتر اتومبیل نشان دهند. همچنین وجود آینه ها در هنگام پارک اتومبیل از نقش به سزایی برخوردارند که بدون وجود آن ها کنترل خودرو برای رانندگان کاری بس دشوار است. 

ویژگی های آینه بغل سمند فایتون قطعه

1-شیشه با کیفیت و شفاف
2-دارای  زاویه دید مناسب
3-جنس بدنه از پلاستیک و مواد مرغوب
4-گارانتی تعویض
5-نصب آسان

برند فایتون
گارانتی 1 سال
کشور تولید کننده ایران
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند